Virtuoso agenti iz SAD-a na studijskom putovanju u Zagrebu
U organizaciji Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), deset predstavnika turističkih agencija iz SAD-a, članova prestižne Virtuoso grupacije specijalizirana za doživljajna i luksuzna putovanja, boravilo je u Zagrebu od 19. do 22. lipnja u sklopu posebnog studijskog putovanja.
Cilj boravka bio je dublje upoznavanje s vrhunskom turističkom ponudom Zagreba i njegove okolice, s naglaskom na autentična iskustva, kulturnu baštinu, gastronomiju i održivi turizam.
Po završetku boravka u Istri, američki gosti su u Zagrebu boravili četiri dana tijekom kojih su imali priliku otkriti raznoliku ponudu hrvatske metropole, ali i njenih atraktivnih izletišta – Medvednice, Samobora i Plešivice. Program je uključivao posjet kulturnim i povijesnim znamenitostima, vožnju legendarnim starim zagrebačkim tramvajem, kulinarsku radionicu izrade tradicionalnih štrukli te ekskluzivan doživljaj Zagreb Classic festivala na Trgu kralja Tomislava gdje ih je pozdravio i gradonačelnik Tomašević. Poseban naglasak stavljen je na autentične okuse zagrebačke i kontinentalne kuhinje, kao i na upoznavanje s lokalnim načinom života. Gosti su također posjetili rudnik Zrinski na Medvednici te uživali u vinskim degustacijama u okolici Samobora.
„Zagreb je prošle godine postao prva europska destinacija predstavljena kao Digital Destination na Virtuoso.com, zajedno s Dubrovnikom i Istrom. Nedavni posjet Virtuoso savjetnika za putovanja nastavak je strateške suradnje TZGZ-a s jednom od najutjecajnijih globalnih organizacija u području iskustvenog i luksuznog turizma. Ovo partnerstvo kontinuirano se razvija i već daje rezultate kroz pojačan interes putnika s tržišta SAD-a, koje i ove godine bilježi vodeće turističke brojke. Ovakva ciljano usmjerena studijska putovanja iznimno su važna jer dodatno jačaju međunarodno pozicioniranje Zagreba kao autentične i kvalitetne destinacije, a agentima omogućuju dublje razumijevanje ponude grada. Time se stvaraju temelji za još personaliziranije preporuke njihovim klijentima i osigurava dugoročna prisutnost Zagreba unutar Virtuoso mreže agencija i savjetnika za putovanja.“, izjavila je Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ.
Podsjećamo, Virtuoso je vodeća svjetska mreža putničkih agencija specijalizirana za doživljajna i luksuzna putovanja. Ova organizacija, čije se članstvo temelji isključivo na pozivnicama, obuhvaća više od 1.200 lokacija putničkih agencija s više od 20.000 savjetnika za putovanja u 58 zemalja diljem Sjeverne Amerike, Latinske Amerike, Kariba, Europe, Azijsko-pacifičke regije, Afrike i Bliskog istoka. Zahvaljujući partnerskim odnosima s više od 2.300 najprestižnijih svjetskih hotela i resorta, brodskih kompanija, zrakoplovnih prijevoznika, turoperatora i destinacija, mreža svojim klijentima visoke platežne moći osigurava ekskluzivne pogodnosti, jedinstvena iskustva i privilegirani pristup. Normalizirani godišnji promet u iznosu od 35 milijardi američkih dolara čini Virtuoso vodećom silom u industriji luksuznog turizma.



